یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دسته‌بندی نشده

ایستگاه “8 نوامبر” در حال آماده شدن برای کار است

[ad_1]

این ایستگاه از 3 سطح تشکیل شده است و با استفاده از روش ها و فن آوری های مدرن برای ساخت مترو ساخته شده است

باکو ، 7 ژانویه – اسپوتنیک. ایستگاه سوم ، واقع در خط بنفش – “8 نوامبر” – در حال آماده سازی برای کار است. به گزارش اسپوتنیک آذربایجان ، این موضوع توسط مترو باکو گزارش شده است.

براساس این گزارش ، کارهای عمده ساختمانی به پایان رسیده و ایستگاه در حال اتمام است. “این ایستگاه با استفاده از روشها و فنون مدرن برای ساخت 3 سطح ساخته شده است. 13365 متر مربع از کف مرمر-گرانیت در اینجا استفاده شده است. چهار همراه با پله ها ، 17 پله برقی ورود و خروج آسان و ایمن مسافران به ایستگاه را فراهم می کنند. 3 آسانسور برای استفاده از مسافران معلول نصب شده است. لازم به ذکر است که این دسته از مسافران در مارس 2019 می توانند وارد و خارج شوند. آنها از ابتدای سال جاری از خدمات تمام خطوط مترو باکو استفاده می کنند. به عنوان بخشی از پروژه “مترو مقرون به صرفه” که یکی از مهمترین مراحل اجتماعی تاریخ مترو به حساب می آید ، چنین مکانهایی در قطارهای نسل قدیمی نصب می شوند.

یکی از ویژگی های اصلی ایستگاه یک اتاق چرخان است که به قطارها اجازه می دهد تا در جهت مخالف از یک مسیر به مسیر دیگر حرکت کنند. این امر با استفاده از یک جدول زمانی متفاوت ، کاهش فاصله دویدن ، حرکت منظم قطارها را نیز افزایش می دهد. از جمله نوآوری های انقلابی که در اینجا اعمال می شود ، عناصر روبنا جاده است. برای اولین بار در فضای پس از شوروی ، نصب سیستم مدرن Vollert-Rheda در جاده آغاز شد. سیستم توزیع ، ریل تماس برای اولین بار در تاریخ مترو مطابق با الزامات فن آوری یک دوره کاملا جدید اعمال می شود. این امر با استفاده از فناوری های مدرن ، کارایی ، اقتصاد و کیفیت را تضمین کرده است. کار در مورد آمادگی کامل محل خدمات در ایستگاه “8 نوامبر” در حال اتمام است. از مهمترین فناوریهای مورد استفاده در خط جدید می توان به SCADA (سیستم کنترل اعزام) و م componentلفه آن CBTC (سازمان قطارهای مستقر در رادیو) در زمینه مدیریت ترافیک ، آخرین دستاورد سیستم راه آهن جهانی اشاره کرد. در اینجا مرکزیت ریزپردازنده ساخته شده است که قسمت اصلی سیستمهای CBTC خواهد بود و در آینده قطارهای اصلی خط و همچنین سیستم ارتباطی Tetra خواهد بود.

در همان زمان ، تجهیزات سیگنالینگ تالس و تجهیزات ارتباطی رادیویی قطار تترا در چهار قطار نصب شده اند تا ترافیک منظمی در خط بنفش ایجاد کنند. قطارها از انبار برقی نریمانف به انبار خوجاسان تحویل داده می شوند و برای استفاده در سایت Avtovagzal-8 نوامبر آماده می شوند. مقدمات کمپین های آزمایشی به پایان رسیده است. “



[ad_2]

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *