یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دسته‌بندی نشده

دلیل تاخیر سفارشات از خارج اعلام شده است

[ad_1]

اخبار

URL کوتاه

25 0 0

برنامه جدید تلفن همراه “گمرک هوشمند” ، ایجاد شده توسط کمیته امور گمرکی کشور ، نوآوری است که برای از بین بردن این مشکلات طراحی شده است.

باکو ، 22 ژانویه – اسپوتنیک. اخیراً ، برخی از شهروندان اطلاعاتی را در حساب های خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند که بسته های پستی سفارش داده شده از خارج از کشور مدت طولانی تحت کنترل گمرکی باقی مانده ، تأخیر انداخته می شوند ، به طور غیرمعقول ذخیره می شوند و هزینه های زیادی برای بسته های ذخیره شده دریافت می شود.

به گزارش اسپوتنیک آذربایجان ، کمیته دولتی گمرک در مورد این ادعاها اظهار نظر کرده است. اشاره شد که مقامات گمرکی برای اطمینان از رضایت شهروندان تلاش می کنند و چنین اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر می شود ، واقعیت را منعکس نمی کند. بنابراین ، با توجه به ادعاهای بازرسی طولانی مدت گمرکی از کالاهای پستی ، باید توجه داشت که اقدامات کنترل گمرکی برای محموله کالاهایی که توسط شرکت های دارای پروانه بیان خدمات پستی به کشور وارد می شود ، حداکثر در مدت 2 سال انجام می شود. 3 روز از لحظه تحویل. تأخیر در بسته ها به این دلیل است که شرکت های حمل و نقل به درستی کار خود را راه اندازی نمی کنند.

اشاره شد كه شركتهاي حمل و نقل گاهي روزها را با جدا كردن بسته هاي بيش از ارزش قانوني از محموله هاي تحويل شده تحويل آنها به گمرك مي كنند. در نتیجه ، آن دسته از شرکت هایی که گردش کاری مناسبی ایجاد نمی کنند ، بسته های متعلق به شهروندان را کند می کنند. از طرف دیگر ، در برخی موارد ، شرکت های حمل و نقل سرعت کار را کند می کنند ، هنگام تخفیف انبوه در پذیرش محموله مشکل دارند و حتی در صورت ترخیص از گمرک نمی توانند کالا را در انبارهای خود ذخیره کنند.

گاهی اوقات شرکت هایی که به دلیل مشکلات موجود در ترمینال یا شرکت هواپیمایی نمی توانند محموله ای را حمل کنند ، وضعیت ترافیک را به عنوان “گمرک” نشان می دهند. تحقیقات انجام شده بر اساس شکایت از شهروندان نشان می دهد که در این موارد کالا در دست حمل و نقل است ، اما آنها سعی می کنند با اعطای وضعیت “گمرک” از “تصویر تجاری” خود محافظت کنند. علی رغم اینکه حداکثر زمان پرواز هواپیما چندین ساعت است ، اطلاع رسانی به شهروندان از طریق حمل و نقل غیر منطقی و غیرقابل اعتماد است. 5-10 روز و وضعیت بازرسی گمرک برای 10-20 روز برای فریب مردم از طریق سو abuse استفاده است.

کمیته دولتی گمرک همچنین اظهار داشت که ، به استثنای موارد پیش بینی شده در قانون ، شهروندانی که ادعا می کنند بسته های آنها برای مدت طولانی تحت بازرسی گمرکی بوده است می توانند همراه با نمایندگان شرکت های حمل و نقل به انبار مراجعه کنند و دلایل تأخیر را تعیین کنند. افسران گمرک. با توجه به ذخیره سازی غیر موجه برخی از بسته های پستی ، کمیته گمرک دولت یادآور می شود که اقلام پستی که برای تولید یا اهداف تجاری توسط اشخاص حقیقی در نظر گرفته نشده است بیش از ارزش گمرکی تعیین شده توسط قانون هستند ، نیاز به نظر و اجازه مقامات دولتی مربوطه یا ممکن است در سایر موارد مقرر در قانون بازداشت شود. “

اشاره شد که در برخی موارد شهروندان فقط با محاسبه هزینه محصولات ، سفارشات خود را برای ماه تقویم برنامه ریزی می کنند و چون هزینه حمل و نقل را اضافه نمی کنند ، از ارزش گمرکی تعیین شده توسط قانون بیشتر است که منجر به بسته های ذخیره سازی آنها می شود:

“کمیته دولتی گمرک اعلام می کند که ارزش گمرکی مطابق با فصل 2 قانون جمهوری آذربایجان در مورد تعرفه های گمرکی تعیین می شود و در تعیین ارزش گمرکی ، همراه با قیمت محصول ، هزینه حمل و نقل باید شهروندانی باشد که پرداخت ها را انجام دهید ، اما ادعا می کنید که بسته بسته شده است ، آنها باید توجه داشته باشند که روند اظهار و پرداخت باید قبل از ورود محموله به خاک گمرک انجام شود.

با توجه به پرداخت مبالغ کلان توسط شهروندان برای بسته های ذخیره شده ، کمیته گمرک دولت اظهار می دارد که منطقه ذخیره سازی بسته ها در اختیار اداره گمرک نیست و استفاده از هزینه های انبار و انبار نیز در صلاحیت گمرک نیست. مقامات لازم به ذکر است که شرایط همه گیر کنونی و افزایش علاقه مردم به تجارت الکترونیکی با افزایش چشمگیر حجم بار همراه است. در نتیجه ، همراه با افزایش قابل توجه بار کاری ، مشکل 0.5٪ ، که در برابر کنترل گمرکی حدود 20،000 (بیست هزار) بسته پستی که روزانه وارد خاک گمرک می شوند ، بوجود می آید ، به معنای تجدیدنظر روزانه 50 شهروند است.

برنامه جدید تلفن همراه “گمرک هوشمند” ، ایجاد شده توسط کمیته امور گمرکی کشور ، نوآوری است که برای از بین بردن این مشکلات طراحی شده است. بنابراین ، با معرفی “آداب و رسوم هوشمند” ، اگر پرداخت های گمرکی از قبل انجام شود ، به شهروندان اجازه می دهد بدون مراجعه به مرجع گمرکی ، پول خود را بدون اتلاف وقت و هزینه اضافی تحویل دهند. علاوه بر این ، شهروندان می توانند از طریق گمرک هوشمند اطلاعاتی در مورد وضعیت بسته ها دریافت کنند. کمیته دولت گمرک بار دیگر از شهروندان می خواهد که به چنین اطلاعاتی که در شبکه های اجتماعی و سایر منابع اطلاعاتی منتشر می شود ، توجه کنند و به اظهارات رسمی اعتماد کنند. “



[ad_2]

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *