یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دسته‌بندی نشده

رسانه ها به رسانه های آذربایجان چه می دهند؟

[ad_1]

انجمن

URL کوتاه

35 0 0

وی گفت: “اگرچه KIVDF تصور سازمانی را می دهد كه به روزنامه ها پول می دهد ، اما نهاد جدید قصد دارد از بسته اقتصادی روزنامه ها و وب سایت ها از نظر حمایت مالی از بسته اصلاحات حمایت كند.”

ذولفیا گلیوا ، اسپوتنیک آذربایجان

باکو ، 15 ژانویه – اسپوتنیک. رئیس جمهور آذربایجان فرمانی را برای تعمیق اصلاحات رسانه ای صادر کرد. در همان زمان ، آژانس توسعه رسانه ای جمهوری آذربایجان (MEDIA) ، یک نهاد حقوقی عمومی ، بر اساس صندوق دولتی حمایت از توسعه رسانه های جمعی (KIVDF) تأسیس شد. اسپوتنیک آذربایجان انتظارات نویسندگان مشهور را از آژانس توسعه رسانه آموخت.

احمد اسماعیل اف ، مدیر اجرایی آژانس توسعه رسانه ، در مصاحبه با تلویزیون REAL گفت که از این پس تقسیم موضوعات رسانه ای انجام می شود ، وضعیت روزنامه نگار در چارچوب قانونی روشن می شود:

“این به ما امکان می دهد از نهادهای رسانه ای و روزنامه نگاران پشتیبانی اقتصادی ، فنی و روشمند ارائه دهیم. ما در جهت بهبود استقلال اقتصادی رسانه های چاپی ، آنلاین و سمعی و بصری ، توسعه منابع انسانی و محتوای اطلاعات منتشر شده تلاش خواهیم کرد. یک برنامه عملیاتی در حال آماده سازی است. برای استقلال اقتصادی رسانه ها. “ما سعی خواهیم کرد راه هایی را برای حمایت از رسانه ها برای حرکت به یک مدل تجاری بررسی کنیم.”

آکیف آشیرلی ، مدیرمسئول روزنامه شارک ، به اسپوتنیک آذربایجان با بیان اینکه ایجاد چنین م institutionسسه ای مهم است ، به اسپوتنیک آذربایجان گفت: “زیرا مشکلات بسیار جدی برای رسانه های آنلاین وجود داشت. این یک زمینه رسانه ای حرفه ای شده است. تنظیم قانونی این رشته در آذربایجان تا به امروز به عنوان یک مشکل باقی مانده است.

قانون رسانه های جمعی در بلغارستان در سال 1999 تصویب شد. رسانه ها یک حوزه دائماً در حال پیشرفت هستند. بنابراین نیاز به اصلاح قانون رسانه ها بسیار زیاد است. وضعیت حقوقی رسانه های اجتماعی و مسئولیت حقوقی اجتماعی نیز باید در قانون منعکس شود. اگرچه KIVDF تصور سازمانی را می دهد که به روزنامه ها پول می دهد ، این سازمان تازه تاسیس قصد دارد از اصلاح بسته اقتصادی روزنامه ها و وب سایت ها حمایت مالی کند. به همین دلیل انتظارات زیادی از رسانه ها داریم. “

Elcin Zahiroglu ، مدیر BakuPost.az ، گفت که پس از بررسی اساسنامه بدنه جدید ، اطمینان داشت که چندین مسئله مهم رسانه ای حل می شود:

“اینها س questionsالاتی در مورد وضعیت حقوقی وب سایتها ، بهبود قوانین به طور كلی و افزایش منابع فنی و انسانی ساختارهای رسانه ای است. این موضوعات روزنامه نگاران را سالها نگران كرده و بارها در مورد آنها بحث شده است. وقتی احمد اسماعیلوف به عنوان رئیس KIVDF منصوب شد ، ما پیشنهادهای خاص “سایر موضوعات – تغییر در نگاه ما به رسانه ها ، احیای اعتبار مخدوش ، نقش رسانه های جدی در افکار عمومی ، و همچنین جنگ اطلاعاتی در جهان و اینکه آژانس چقدر در این زمینه موثر خواهد بود ، نشان خواهد داد.”

احمد اسماعیل اف ، مدیر اجرایی آژانس توسعه رسانه ، گفت که این آژانس برای ایجاد تبادل اطلاعات و تبادل تجربه نهادهای رسانه ای در آذربایجان با سازمان های رسانه ای خارجی از پشتیبانی سازمانی برخوردار است. به گفته وی ، هدف از ایجاد MEDIA دستیابی به استقلال اقتصادی نهادهای رسانه ای مطابق با استانداردهای موجود در جهان است. در مورد چگونگی استقلال اقتصادی سوژه های رسانه ای ، آ. اسماعیلوف می گوید که این می تواند به صورت تبلیغات ، تبادل اطلاعات بین رسانه ها باشد.



[ad_2]

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *