یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

دسته‌بندی نشده

سال گذشته ، این خط تلفن بیش از 15000 تماس دریافت کرد

[ad_1]

فقط از 27 سپتامبر 2020 تا 10 ژانویه 2021 ، 5،465 شکایت از شهروندان دریافت شده است که به 2296 مورد شفاهی پاسخ داده شده و 3،196 مورد ثبت و به ساختارهای مربوطه وزارت ارسال شده است.

باکو ، 14 ژانویه – اسپوتنیک. وزارت دفاع برای دریافت شکایات ورودی ، برقراری ارتباط مستقیم با شهروندان و پاسخ فوری به س theirالات آنها ، یک خط تلفن دارد. در سال 2020 ، خط تلفنی وزارت دفاع 15206 شکایت دریافت کرده است که به 9،925 مورد شفاهی پاسخ داده شده و بلافاصله سوالات برای حل 5،281 مورد به ارگانهای مربوطه وزارت ارسال شده است.

این موضوع توسط وزارتخانه به اسپوتنیک آذربایجان گزارش شد.

“فقط از 27 سپتامبر 2020 تا 10 ژانویه 2021 ، 5،465 شکایت از شهروندان دریافت شده است ، 2296 از آنها به صورت شفاهی پاسخ داده شده و 3،196 مورد ثبت شده و به ساختارهای مربوطه وزارت تحقیق و پاسخ ارسال شده اند. .

لازم به ذکر است که شکایات دریافت شده در طول جنگ میهنی عمدتا مربوط به برقراری ارتباط با فرزندان والدینی بود که در ارتش خدمت می کردند (971 شکایت) ، دریافت اطلاعات در مورد سربازان مفقود و مفقود شده (742 شکایت) ، ارائه برای کمک به خانواده های سربازان (449 شکایت) و داوطلبانه. مربوط به رفتن به جنگ است (386 شکایت).

این وزارتخانه گفت: “سایر شکایات مربوط به مشکلات خانوادگی و اجتماعی ثبت شده و برای حل و فصل به دستگاه های ذیربط وزارت ارسال شده است.”



[ad_2]

You May Also Like

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *